?
*
1 2 3 4 5
?
*
?

Vaccinarea, eroarea medicala a secolului. Pericole si consecinte Producătorii de vaccinuri, ajutaţi de corpul medical, care a acceptat aproape fără nici un fel de rezervă sau comentarii principiul vaccinării, au atins adevărate culmi în ce priveşte dezinformarea şi minciuna. Un fapt de neimaginat în istoria umanităţii: să faci oamenii să creadă în eficacitatea şi lipsa de efecte secundare negative a acestui principiu inventat de Jenner şi însuşit de Pasteur, deşi nu are nici un fundament ştiinţific serios. Imunologia modernă demonstrează, din contra, că actul vaccinal constituie o lezare gravă a integrităţii sistemului imunitar a persoanelor vaccinate, făcând din acestea veritabile rezervoare de viruşi. Viruşi şi retroviruşi deveniţi pasivi de-a lungul evoluţiei, se găsesc în stare latentă în toate organismele animale şi umane, pierzându-şi o parte din capitalul lor genetic sau enzimatic. Introducerea în organism (prin vaccinare) a viruşilor vii sau atenuaţi, îi pot permite acestuia să reconstituie acest capital şi să dobândească deci o virulenţă nouă sau să creeze din bucăţi un virus sau un retrovirus hibrid. Aceasta se numeşte recombinare genetică. (HIV - ul este fără îndoială fructul unei astfel de recombinări). Deşi accidentele provocate de vaccinuri sunt nenumărate, ele sunt trecute sub tăcere. Se ştie astăzi, la 100 de ani după moartea sa, că Pasteur a fost un geniu al trişării, al plagiatului, al trucării statisticilor, al traficului de influenţă, al publicităţii bine regizate, iar diversele sale experienţe vaccinale erau trucate, după cum au mărturisit chiar colaboratorii săi. Această carte stabileşte adevărul despre acest personaj şi demonstrează, prin studiul principalelor vaccinări, inutilitatea şi chiar pericolul lor. În sfârşit, cititorul va afla despre cârdăşia farmaco-medico-politică care dezinformează publicul şi predică vaccinarea doar pentru a profita financiar. De asemenea, va afla de ce vaccinarea a devenit un fel de act de credinţă într-o religie ale cărei dogme sunt false şi ale cărei mari preoţi sunt producătorii de vaccinuri şi corpul medical. ……… …in cazul copiilor decedaţi la vârste fragede, nici un părinte nu îndrăzneşte să depună plângere. (Doar li s-a spus şi repetat de atâtea ori că vaccinările sunt lipsite de pericol!) …autorizaţiile de înhumare poartă menţiunea: encefalopatie. Afacerea este clasată. Am ajuns tot acolo şi, din păcate, acelaşi circ se va petrece din nou după câteva luni ori după câţiva ani. Prin decesul imediat al copiilor de vârste mici, este posibilă stabilirea unei relaţii cauză-efect între vaccinare şi vaccin dar, întotdeauna, lipsesc probele. Regula este deci legea tăcerii. Presupunând că aceşti copii ar fi trăit, dar s-ar fi constatat la ei, câţiva ani mai târziu, diverse tulburări de sănătate, nu s-ar face nici o legătură între starea lor şi vaccinări, căci toată lumea este convinsă că acestea sunt complet nepericuloase. Ia gândiţi-vă, dacă vaccinările ar fi periculoase pentru sănătatea copiilor noştri, medicii ne-ar spune...! Iar în privinţa directorilor de şcoli sau de centre administrative ori militare, ei n-au nici o mustrare de conştiinţă: se fac vaccinări fiindcă este obligatoriu prin lege. Nimeni nu-şi pune întrebări în privinţa vaccinărilor. Dacă, la militari, se produc diverse incidente şi accidente, se spune că starea sănătăţii cutărui soldat era fragilă, că nu a suportat bine injecţia, arătându-i pe toţi ceilalţi care n-au nimic. Evident. Cine ar putea constata la ei slăbirea sistemului imunitar? Cine va fi prezent peste 15 sau 20 de ani ca să numere cazurile de cancer la cei vaccinaţi? Care director de şcoală sau diriginte se ocupă de starea de sănătate a elevilor în anii ce urmează vaccinărilor? CUPRINS: Biografia autorului Introducere Capitolul 1. Mirifica descoperire a principiului vaccinării O memorie neevidentă, restrânsă şi limitată în timp Toate speciile animale sunt rezervoare de viruşi şi retroviruşi Capitolul 2. Originea vaccinărilor Capitolul 3. Precursorii lui Pasteur Puţină istorie a celor care au fost plagiaţi sau jefuiţi Legenda lui Pasteur: o explicaţie Legenda lui Pasteur: personajul Capitolul 4. Pasteur: opera, pretinsele sale lucrări şi descoperiri Descoperirea constituţiei disimetrice a materiei vii Principiul fermentării, generarea spontanee şi microbismul Capitolul 5. Studii experimentale ale profesorului Antoine Bechamp: chestiunile în care se opune microbismului lui Pasteur Antoine Bechamp: marele savant necunoscut, ignorat în mod voluntar de către Pasteur şi discipolii lui Antraxul oilor: faimosul experiment realizat la pouilly-le-fort Boala turbării Capitolul 6. Adepţii teoriei vaccinării: fidelii lui Jenner şi Pasteur, „mafia“ vaccinalistă Afacerea sângelui contaminat Institutul Pasteur Capitolul 7. Responsabilii pentru o generaţie slăbită din punct de vedere genetic Vaccinările, factori de degenerescentă a speciei umane Inocuitatea vaccinurilor: un mit Studiul principalelor vaccinuri puse pe piaţă Concluzie Anexe

Created in 0.0179 sec