?
*
1 2 3 4 5
?
*
?

Uimitoarele fenomene din invizibil si energiile benefice - Florin Gheorghita …plecind de la intrebarea „cit de reala este realitatea pe care o percepem”, Florin Gheorghita continua seria dezvaluirilor in privinta fenomenelor din invizibil. De aceasta data accentul este pus pe aspecte mai complexe ale acestor manifestari, care se petrec pretutindeni in jurul nostru. Sint puse in discutie subiecte uimitoare, precum intimplarile misterioase care au loc in padurea Hoia din judetul Cluj, energiile telurice care se produc cu precadere in lacasurile de cult, energiile cerebrale nevazute, cazul unor oameni partial invizibili sau modul in care fiintele nevazute evoluate pot modifica realitatea. Fascinantele istorisiri sint insotite de numeroase fotografii care ilustreaza fenomenele descrise de autor. CUPRINS: Cuvânt-înainte Capitolul 1. Pata violetă Pădurea „fenomenelor ciudate" Solul radiant din „zona activă'' Despre „fizica unor materii invizibile" Note Capitolul 2. Fotografii din invizibil confirmă cunoaşteri antice „Porţi efemere" şi „locuri înălţătoare" Radiestezia - o ştiinţă antică Impăratul păzit prin energii ascunse Note Capitolul 3. Energii telurice in locuri şi lăcaşuri sanctificate Piatra ungerii Locuri benefice pentru mănăstiri şi temple Capitolul 4. La hotarul dintre vizibil şi invizibil Energii cerebrale cu manifestări nevăzute Oameni parţial invizibili! Fenomene dintr-o catedrală medievală Capitolul 5. Demonstraţii uimitoare Imprumuturi de energii Mesaje neînţelese sau simple haşurări? Creaţii artistice din materii invizibile Fiinţe evoluate nevăzute pot modifica Realitatea! O provocare pentru fizica modernă! Note

Created in 0.0220 sec