Psihologia sportului. Maximizarea performantei sportive

Psihologia sportului. Maximizarea performantei sportive
Preț: 33,00 lei
Disponibilitate: în stoc furnizor - stoc 1
ISBN: 978-973-46-62-23-4
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 224
Categoria: Chiromantie

Scrie o recenzie!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs, folosind cuvinte reprezentative pentru descrierea produsului care urmează să o faceți.
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Psihologia sportului. Maximizarea performantei sportive - Radu Predoiu Lucrul cu submodalitatile Vom porni analiza de la sistemele de reprezentare a lumii - cu alte cuvinte, de la cele cinci simturi (vizual, auditiv, gustativ, olfactiv si kinestezie - includem aici simtul tactil si termic). Atunci cand un sportiv se confrunta cu ganduri si emotii negative, in mintea sa apar imagini, sunete, iar corpul incepe sa reactioneze. Imaginati-va ca descompunem imaginile, sunetele, ceea ce simtim in parti componente - manipulam astfel detaliile care alcatuiesc o anumita reprezentare. Aceste detalii poarta numele de submodalitati I. Mitrofan (2000, p. 219) precizeaza ca submodalitatile pot fi considerate ''coduri fundamentale de operare ale creierului uman (...); nu putem gandi si nu ne putem evoca experientele fara a avea o structura de submodalitati a acestora”. Prezentam in continuare submodalitatile (cele mai comune) ale celor trei sisteme principale de reprezentare a lumii: vizual, auditiv si kinestezic - tactil, termic (apud Vaknin, 2008, p. 679): a) Submodalitati ale sistemului vizual. - imagine nemiscata sau film - gandul este reprezentat ca o fotografie (imagine nemiscata) sau asemenea unui film ce se deruleaza pe plan mental (persoana resimte mai multa incarcatura emotionala daca revede cu ochii mintii evenimentul stresant); - color sau alb-negru - am putea observa daca gandul este reprezentat in culori si cat de intense sunt acestea sau daca exista nuante de gri; - localizarea (sus-jos, stanga-dreapta) - imaginea sau filmul mental nu se rotestie in mintea noastra, ci are o anumita localizare; - intensitatea luminii (stralucirea) - este de natura sa influenteze raspunsul emotional; este vorba de cat de stralucitoare sau de intunecata este imaginea; - marimea - este, de asemenea, de natura sa influenteze raspunsul emotional; gandurile noastre apar sub forma unor imagini mai mici sau mai mari (ne putem uita sau nu sub ele, deasupra lor, in jurul lor)... DIN CUPRINS: Capitolul 1 Sportul si performanta sportivi 1. 1. Ce este sportul? 1. 2 Performanta sportiva si capacitatea de performanta 1. 3 Modele ale performantei sportive 1. 4 Variabile care determina implicarea copiilor in activitatea sportiva sau renuntarea Capitolul 2 Factori care influenteaza negativ performanta sportiva. Recomandari 2. 1. Refacerea deficitara din cauza respiratiei, hidratarii, alimentatiei necorespunzatoare si a lipsei somnului 2. 1. 1. Calitatea respiratiei 2. 1. 2. Hidratarea profesionala 2. 1. 3. Recomandari privind alimentatia 2. 1. 4. Recomandari pentru un somn sanatos

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0182 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.