?
*
1 2 3 4 5
?
*
?

Pioni in joc Aceasta este povestea adevarata a unei intrigi internationale in care aventura, coruptia, mita, alaturi de asasinatul politic sunt impletite si prezentate asa cum nu a mai fost facut pana acum. Este povestea in care ni se spune cum diferite grupuri de oameni ateist-materialiste au jucat in toate „partidele de sah” internationale, pentru a decide care grup anume va detine, in cele din urma, controlul deplin asupra bogatiilor, resurselor naturale si a fortei de munca din lumea intreaga. Se explica, de asemenea, modul in care aceasta „partida” a ajuns la etapa ei finala. Internationala Comunista si Internationala Capitalista (amandoua avand intentii totalitariste) si-au dat temporar mana pentru a lichida crestinatatea. Desi lucrurile sunt la modul serios decise, totusi situatia nu este fara iesire, fara sperante. Solutia este sa punem capat jocului pe care Internationala Conspiratorilor il joaca in acest moment, inainte ca un grup sau altul cu gandire totalitarista sa-si impuna ideile asupra restului umanitatii. „Iluminatii” au ajuns in zilele noastre sa obtina controlul presei si al tuturor agentiilor care distribuie informatii publicului. Stirile si informatiile sunt denaturate in asa fel incat omenirea sa ajunga sa creada ca Guvernul Mondial este singura solutie la toate problemele noastre. Povestea este senzationala si socanta in acelasi timp, dar este si educationala, intrucat prezinta Adevarul. Autorul ofera de asemenea si solutii practice la problemele pe care atat de multi oameni le considera de nerezolvat. CUPRINS: Despre autor Prezentare succinta a capitolelor Conspiratia internationala. Introducere Capitolul 1. Miscarea Revolutionara Mondiala Capitolul 2. Oamenii care au pus la cale Revolutia Franceza din anul 1789 Explicarea planului pe termen lung a Miscarii Revolutionare Mondiale. Modul in care luxul, coruptia si mita sunt folosite pentru a santaja si a corupe oameni influenti pentru a face voia conspiratorilor. Explicarea modului in care ei folosesc terorismul si multimea. Ne explica modul in care „instrumentele” imediat ce au fost folosite pentru scopul propus, sunt apoi eliminate. Descrie Masoneria Marelui Orient si conexiunile sale cu Miscarea Revolutionara Mondiala. Capitolul 3. Caderea lui Napoleon Capitolul 4. Revolutia Americana Capitolul 5. Manipularea Monetara Capitolul 6. Evenimentele care au precedat Revolutia Rusa. Lenin Capitolul 7. Revolutia rusa – 1917 Capitolul 8. Intriga politica 1914-1919 Capitolul 9. Tratatul de la Versailles Capitolul 10. Stalin Capitolul 11. Revolutia din Spania Capitolul 12. Razboiul civil din Spania Capitolul 13. Franco Capitolul 14. Domnia terorii revolutionare Capitolul 15. Evenimentele care au dus la Cel de-al doilea Razboi Mondial Capitolul 16. Izbucnirea celui de-al doilea Razboi Mondial Capitolul 17. Pericole ce ne ameninta in zilele noastre

Created in 0.0260 sec