?
*
1 2 3 4 5
?
*
?

Mic ghid de citit in palma - Rene Brunin …eşti pasionat de chiromanţie? Această carte îţi oferă o metodă clară şi precisă de interpretare a liniilor din propria palmă. Cu ajutorul acestui ghid, palma ta nu va mai avea niciun secret. Îţi va dezvălui toate trăsăturile personalităţii tale şi tot ceea ce-ţi rezervă destinul. Ghidul este util şi începătorilor şi celor iniţiaţi pentru că, pe lângă explicaţiile detaliate ale semnificaţiilor fiecărei linii din palmă, autorul adaugă şi teoriile personale asupra liniei căsătoriei. Acum vei şti să citeşti liniile din palmele celor din jur, ale părinţilor, ale prietenilor şi colegilor. Vei descoperi toate posibilităţile pe care ţi le oferă chiromanţia: o mai bună înţelegere a propriei persoane şi a celor din jur, noi perspective, noi perspective asupra vieţii, soluţii la probleme şi multe altele. CUPRINS: Introducere Istoric Capitolul 1: Idei generale Capitolul 2: Aspectul general al mâinii Capitolul 3: Zonele mâinii Capitolul 4: Munţii Capitolul 5: Linia Vieţii Capitolul 6: Linia Capului Capitolul 7: Linia Inimii Capitolul 8: Caracteristicile liniilor Capitolul 9: Liniile căsătoriei sau ale iubirii Capitolul 10: Liniile copiilor Capitolul 11: Linia Destinului Capitolul 12: Linia Soarelui Capitolul 13: Linia Sănătăţii Capitolul 14: Inelele Capitolul 15: Bratarile Capitolul 16: Câmpia lui Marte şi cadranele Capitolul 17: Liniile şi semnele Capitolul 18: Mâna: aspect general Capitolul 19: Degetele Capitolul 20: Degetul mare Capitolul 21: Degetul lui Jupiter Capitolul 22: Degetul lui Saturn Capitolul 23: Degetul lui Apolo Capitolul 24: Degetul lui Mercur Capitolul 25: Unghiile Capitolul 26: Inelele Capitolul 27: Predispoziţii la boli Capitolul 28: Mâna ideală

Created in 0.0296 sec