Legile stiintifice ale publicitatii

Preț: 27,00 lei
Disponibilitate: în stoc furnizor - in stoc
Autor: Claude Hopkins
ISBN: 978-606-8414-36-2
Editura: Vidia
Anul publicării: 2014
Pagini: 116
Categoria: Psihologie/Sociologie
DESCRIERE
Legile stiintifice ale publicitatii - Claude C. Hopkins
…trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă.
Cauzele si efectele au fost analizate până când au ajuns să fie întelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient si actionăm pornind de la o lege fundamentală.
Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii” se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate.
Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.
Avantajele pe care le ai dacă citeşti cartea LEGILE ŞTIINŢIFICE ALE PUBLICITĂŢII sunt:
- afli care sunt legile practice în publicitate
- descoperi principiile psihologiei în publicitate
- înveţi cum să îţi faci un nume care să te propulseze în lumea afacerilor
- înveti să stăpâneşti arta de a vinde
- aduci mai mult profit în firma ta
CUPRINS:
1. Cum se stabilesc legile publicităţii
2. Stiinţa de a vinde
3. Cum îţi oferi serviciile
4. Publicitatea prin poştă: ce te învaţă ea
5. Titlurile
6. Psihologia în publicitate
7. Fii specific
8. Spune întreaga poveste
9. Imaginile în publicitate
10. Lucruri care costă prea mult
11. Informează-te
12. Strategia
13. Cum să foloseşti mostrele
14. Cum să obţii distribuitori
15. Campaniile de testare
16. Relaţia cu furnizorii
17. Individualitatea
18. Publicitatea negativă
19. Scrisorile în publicitate
20. Un nume care ajută
21. Afaceri profitabile
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 27,00 lei28,00 lei (-3,57%)
- 24,00 lei25,00 lei (-4%)
- 24,00 lei26,00 lei (-7,69%)
Promoţii
-- 27,00 lei28,00 lei (-3,57%)
- 24,00 lei25,00 lei (-4%)
- 24,00 lei26,00 lei (-7,69%)
Asistenţă online
-![]() |
Suntem deconectați |
RECENZII