Legile stiintifice ale publicitatii

Legile stiintifice ale publicitatii
Preț: 27,00 lei
Disponibilitate: în stoc furnizor - in stoc
ISBN: 978-606-8414-36-2
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 116

DESCRIERE

Legile stiintifice ale publicitatii - Claude C. Hopkins …trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele si efectele au fost analizate până când au ajuns să fie întelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient si actionăm pornind de la o lege fundamentală. Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii” se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei. Avantajele pe care le ai dacă citeşti cartea LEGILE ŞTIINŢIFICE ALE PUBLICITĂŢII sunt: - afli care sunt legile practice în publicitate - descoperi principiile psihologiei în publicitate - înveţi cum să îţi faci un nume care să te propulseze în lumea afacerilor - înveti să stăpâneşti arta de a vinde - aduci mai mult profit în firma ta CUPRINS: 1. Cum se stabilesc legile publicităţii 2. Stiinţa de a vinde 3. Cum îţi oferi serviciile 4. Publicitatea prin poştă: ce te învaţă ea 5. Titlurile 6. Psihologia în publicitate 7. Fii specific 8. Spune întreaga poveste 9. Imaginile în publicitate 10. Lucruri care costă prea mult 11. Informează-te 12. Strategia 13. Cum să foloseşti mostrele 14. Cum să obţii distribuitori 15. Campaniile de testare 16. Relaţia cu furnizorii 17. Individualitatea 18. Publicitatea negativă 19. Scrisorile în publicitate 20. Un nume care ajută 21. Afaceri profitabile

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0211 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.