Despre succes. Cele mai bune sfaturi

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc 0
Autor: Napoleon Hill
ISBN: 978-606-588-654-4
Editura: Curtea Veche
Anul publicării: 2014
Pagini: 200
Categoria: Dezvoltare personala/Leadership
DESCRIERE
Despre succes. Cele mai bune sfaturi - Napoleon Hill …invaţă din eşecuri cum să ajungi la succes. Piedicile şi erorile reprezintă două dintre cele mai sigure trepte spre succes. …dacă motivaţia ta pentru a obţine bani sau succes provine dintr-un sentiment nepotrivit – precum teama, furia sau nevoia de a ieşi În evidenţă atunci banii câştigaţi nu-ţi vor aduce fericirea… ……………………………….. …ani la rând, Napoleon Hill a cercetat succesele înregistrate de cei mai puternici şi mai bogaţi oameni ai lumii. 100 de nume răsunătoare (industriaşi, latifundiari, politicieni şi lideri din toate domeniile) şi 20 000 de eşecuri anonime au constituit baza de studiu pentru Hill. Toate aceste exemple reale l-au condus pe Hill spre elaborarea a ceea ce el avea să numească în final Legea Succesului: 17 principii fundamentale (pe care, dacă nu le respecţi, atunci e mai bine să ştii că succesul va rămâne pentru tine doar un vis frumos). Ei bine, aceste 17 principii (revizuite şi actualizate pentru secolul XXI) sunt redate în cartea de faţă, sub forma unor lecţii uşor de asimilat. Multe dintre personalităţile pe care istoria le consemnează în prezent ca fiind remarcabile nu s-au născut deloc sub o stea norocoasă. Dar cum au învins aceşti oameni adversităţile? Ce fel de alchimie personală a transformat soarta lor din „predestinat pentru eşec“ în „menit să schimbe lumea“? Nu trebuie, în mod necesar, să schimbi lumea. Dar îţi poţi crea o viaţă mai bună…. Aşadar, ce anume trebuie să faci, ca să devii un câştigător? Iată întrebarea-cheie la care răspunde Napoleon Hill în paginile acestei cărţi. Fragmente din carte: Doreşte-ţi, NU visa Dorinţa, aşadar, este punctul de plecare al tuturor realizărilor umane. La sursa dorinţei se află diferiţi stimuli prin care dorinţa este transformată în flacăra puternică a acţiunii. Aceşti stimuli sunt cunoscuţi şi vor fi enumeraţi mai târziu în cadrul filosofiei Legii Succesului, descrisă în această carte. Se spune, şi nu fară temei, că poţi avea tot ce-ţi doreşti, în limite rezonabile, cu condiţia să-ţi doreşti suficient de mult! Orice persoană capabilă să-şi stimuleze mintea spre o stare intensă de dorinţă este, de asemenea, capabilă de realizări peste medie în urmărirea acelei dorinţe. Trebuie ţinut minte că a visa la un lucru nu este acelaşi lucru cu a ţi-l dori. Un vis este pur şi simplu o formă pasivă a dorinţei. Doar o dorinţă puternică poate da naştere unor impulsuri de acţiune puternice, făcându-1 pe individ să construiască planuri şi să le pună în practică. Majoritatea oamenilor nu merg niciodată dincolo de faza „visului”. Factori stimulatori ai puterii Una sau mai multe dintre următoarele opt forţe motivaţionale de bază reprezintă punctul de plecare al tuturor realizărilor umane demne de menţionat: 1. Instinctul de autoconservare 2. Dorinţa de contact sexual 3. Dorinţa de câştig bănesc 4. Dorinţa de viaţă după moarte 5. Dorinţa de celebritate, de putere 6. Instinctul iubirii (diferit de dorinţa de sex) 7. Dorinţa de răzbunare (o caracteristică a minţilor subdezvoltate) 8. Dorinţa de a se abandona egocentrismului Oamenii acţionează cu mare putere doar atunci când sunt impulsionaţi de unul sau mai multe dintre aceste opt motivaţii fundamentale. Forţele creatoare ale minţii umane reacţionează doar la efectul impulsului unei motivaţii bine definite! Agenţii de vânzări buni au descoperit lucrul acesta. Fără această descoperire nimeni nu ar fi ajuns expert în vânzări. Ce presupune tehnica vânzării? Presupune prezentarea unei idei, a unui plan sau a unei sugestii care oferă cumpărătorului potenţial un motiv bun pentru a face achiziţia. Agentul de vânzări priceput nu cere niciodată unui cumpărător să cumpere fără să-i prezinte un motiv bine definit pentru care achiziţia ar trebui făcută. Cunoaşterea bunurilor sau serviciilor oferite nu reuşeşte de la sine să asigure succesul unei vânzări. Oferta trebuie însoţită de o descriere amănunţită a motivului menit să-l facă pe cumpărător să cumpere. Cel mai eficient plan de vânzare este cel care face apel, adresându-se cumpărătorului potenţial, la cât mai mulţi factori motivaţionali listaţi anterior. Cel mai bun plan este cel care transformă aceste motive într-o dorinţă arzătoare pentru obiectul scos la vânzare. Cele opt motive fundamentale reprezintă nu doar punctul de plecare pentru comunicarea cu alte minţi, atunci când se doreşte acţiunea cooperantă din partea celorlalţi, ci şi punctul de origine al oricărei acţiuni în propria minte. Indivizi cu puteri obişnuite devin supraoameni atunci când sunt stimulaţi de un impuls extern sau intern care declanşează unul sau mai multe dintre cele opt motive de acţiune. Dacă pui pe cineva faţă în faţă cu iminenţa morţii, persoana respectivă va da dovadă de o forţă fizică şi va dezvolta strategii imaginative puţin probabile în condiţii normale. Sub imboldul dorinţei fireşti de contact sexual, oamenii vor pune la cale, imagina şi găsi satisfacţie în o mie de situaţii uimitoare, pe care în alte circumstanţe nici nu le-ar concepe. Dorinţa de câştig bănesc, la rândul ei, îi va ridica pe unii cu abilităţi medio cre în posturi de mare putere. Această dorinţă îi determină pe oameni să construiască nemaivăzute planuri, raţionamente şi piste de acţiune. Dorinţa de celebritate şi de a exercita putere asupra altora este, în mod cert, principalul factor motivaţional din viaţa liderilor din orice domeniu de activitate. Dorinţa josnică de răzbunare împinge, de multe ori, oamenii să pună la cale cele mai complicate şi ingenioase planuri pentru a-şi realiza obiectivul. Dragostea pentru sexul opus (şi uneori pentru acelaşi sex) este un stimulent al minţii care propulsează indivizii pe culmi nesperate ale succesului. Dorinţa de viaţă după moarte este o forţă motivaţională atât de puternică, încât nu numai că împinge oamenii către extreme atât constructive, cât şi distructive, dar duce şi la dezvoltarea unor calităţi de lider extrem de concrete, un exemplu grăitor fiind eforturile de-o viaţă ale tuturor celor care au întemeiat o religie. Dacă vrei să ai mare succes, atunci pune-ţi în cap o motivaţie puternică! Milioane de oameni se zbat în fiecare zi a vieţii lor mânaţi de o motivaţie cum nu se poate mai banală, nedorind altceva decât să-şi poată procura cele de trebuinţă vieţii, ca de exemplu mâncare, adăpost şi îmbrăcăminte. Din când în când doar iese câte cineva din rândul acestei armate uriaşe pentru a cere şi altceva în afara unui trai decent. Această persoană va fi motivată de dorinţa puternică de avere şi, ca prin magie, situaţia ei financiară se schimbă, iar acţiunile ei încep să se transforme în bani. Puterea şi succesul sunt denumiri diferite pentru acelaşi lucru. Succesul nu este realizat doar prin onestitate, aşa cum vor unii să ne facă să credem. Adăposturile pentru oamenii străzii sunt pline de oameni care poate au fost cât se poate de oneşti. Ei n-au reuşit să facă bani pentru că n-au ştiut cum să acumuleze şi să folosească puterea! Principiul Intelectului Superior, explicat în această lecţie, este modalitatea prin care puterea personală este pusă în aplicare. Din acest motiv, acest capitol trece în revistă toţi stimulii nervoşi şi toate motivaţiile fundamentale care îndeamnă la acţiune în toate domeniile de activitate… Napoleon Hill (1883-1970) a fost un celebru autor american de cărţi motivaţionale. A trecut de la jurnalistică la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie şi, evoluând rapid, a ajuns să le ia interviuri unor oameni de afaceri, lideri şi preşedinţi precum Henry Ford, Thomas Edison, Woodrow Wilson sau Franklin D. Roosevelt. Preocupările lui Hill au vizat convingerile personale ale individului şi rolul lor în atingerea succesului. Ca rezultat al cercetărilor întreprinse în calitate de reporter şi la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filosofia succesului“, reluată în multe dintre cărţile sale, cu scopul de a dezvălui calea spre reuşită, formula prin care orice om se poate realiza atât în plan material, cât şi spiritual. Deşi concepute cu mult timp în urmă, ideile lui Napoleon Hill sunt, în continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltării personale. Cea mai cunoscută lucrare a lui Napoleon Hill este De la idee la bani, fiind totodată una dintre cele mai vândute cărţi din toate timpurile. CUPRINS: Prefaţă Cuvânt înainte al autorului Lecţia 1. Intelectul Superior Lecţia 2. Importanţa unui scop bine definit Lecţia 3. Încrederea în sine Lecţia 4. Deprinderea de a economisi Lecţia 5. Iniţiativă şi leadership Lecţia 6. Imaginaţia Lecţia 7. Entuziasmul Lecţia 8. Autocontrolul Lecţia 9. Deprinderea de a face mai mult decât eşti plătit să faci Lecţia 10. Personalitatea de succes Lecţia 11 Gândirea precisă Lecţia 12 Concentrarea Lecţia 13. Cooperarea Lecţia 14. Câştigul obţinut de pe urma insucceselor Lecţia 15. Toleranţa Lecţia 16. Regula de Aur şi cooperarea Lecţia 17. Deprinderea de a-ţi îngriji sănătatea Nota editorului la prima ediţie
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 49,00 lei52,00 lei (-5,77%)
- 66,00 lei69,00 lei (-4,35%)
- 40,00 lei42,00 lei (-4,76%)
Promoţii
-- 49,00 lei52,00 lei (-5,77%)
- 66,00 lei69,00 lei (-4,35%)
- 40,00 lei42,00 lei (-4,76%)
Asistenţă online
-![]() |
Suntem deconectați |
RECENZII