Copilul meu gandeste prea mult. Transforma-i diferenta in forta!

DESCRIERE
Copilul meu gândește prea mult. Transformă-i diferența în forță! - Christel Petitcollin
Introducere... 5
Etichete şi categorisiri... 13
Autist... 15
Potenţial înalt... 16
ADHD... 19
Afecţiuni care încep cu prefixul dis-... 23
Dislexia mea din perioada în care am învăţat limba rusă... 26
O sensibilitate ieşită din comun... 29
Hiperestezia... 29
Hipersensibilitatea... 42
Furtunile emoţionale... 47
Emotivitatea excesivă... 47
Tristeţea şi deprimarea... 48
Teama şi anxietatea... 49
Furia... 50
Culpabilitatea... 51
Ruşinea... 53
Frustrarea... 53
Bucuria... 53
Afectivitatea excesivă... 54
Empatia excesivă... 55
Gândirea complexă, de tip arborescent... 59
Experienţa mea practică... 63
Un workshop pentru copiii consideraţi „hiperactivi"... 63
Experienţa mea în coaching individual... 69
Arta dezvăluirii... 75
Cum să le explici copiilor supraeficienţi faptul că sunt diferiţi... 76
Pericolele sinelui fals... 81
„Eşti inadaptat şi ai o mulţime de defecte"... 81
O dezastruoasă negare... 82
Cum să eviţi 10-20 de ani de terapie... 84
De la supraadaptare la şinele fals... 86
Renunţarea la supraadaptare... 90
Nevoia de a avea un cadru solid... 97
Un adult la locul său, care îşi îndeplineşte rolul... 97
Instrucţiuni clar exprimate... 102
Relaţia cu autoritatea... 103
Stima de sine... 106
Organizarea timpului şi a spaţiului... 107
Angoasa vidului... 109
O plictiseală profundă... 109
O curiozitate insaţiabilă... 111
Sunt indicate relaxarea şi meditaţia în cazul copiilor?... 115
O spiritualitate instinctivă... 119
Conştiinţa morţii... 120
Medium şi şaman de la o vârstă fragedă... 122
De la perfecţionism la excelenţă... 126
Răbdare şi rezistenţă... 129
Un sistem de valori raportat la absolut... 130
Ţineţi cont de faptul că se află într-o permanentă căutare a sensului, dar ajutaţi-i să se întrupeze... 136
Regulile sociale... 139
A înţelege pentru a se adapta... 141
Regulile valabile la nivel social... 142
Relaţii optime cu cei din jur... 145
Competenţele sociale... 148
Adulţii manipulatori... 149
O atitudine asertivă, pentru o comunicare mai bună... 151
Gestionarea conflictelor... 152
Cei la fel ca mine... 154
Sistemul educaţional actual... 157
Există oare un plan de îndobitocire a populaţiei?... 160
Dezastrul din sistemul naţional de educaţie... 162
Soluţii există!... 164
Acceptarea principiului realităţii... 166
Trucuri şi sfaturi pentru reuşita pe plan şcolar... 169
Nevoia de a pomi de la o perspectivă globală pentru a ajunge la detalii... 169
Nevoia de sens... 170
Nevoia de conţinut care să le alimenteze dorinţa de cunoaştere 172
Nevoia de afecţiune... 174
Reîntoarcerea la lucrurile de bază... 175
înţelegerea corectă a instrucţiunilor... 177
Capacitatea de a explica parcursul mental... 179
Scrie cât mai mult... 180
Respectarea întocmai a instrucţiunilor... 181
Cum să câştigi câteva puncte ca să îţi măreşti nota?... 182
Cum să lucreze şi să exerseze mai mult?... 185
Cum să nu ne pierdem concentrarea... 188
Metodele mnemotehnice... 190
Fobia de şcoală... 193
Regăsirea sensului... 195
Atenuarea presiunii... 196
Restabilirea relaţiilor dintre părinţi şi profesori... 198
Retragerea de la şcoală nu este o tragedie... 201
Hărţuirea în mediul şcolar... 205
O şcoală responsabilă, dar nu culpabilă... 206
Cazul hărţuitorului singuratic... 207
Când hărţuirea este un fenomen de grup... 209
Hărţuirea în mediul online... 210
Ce anume nu trebuie făcut niciodată... 212
Cum să gestionezi corect interacţiunile dintr-un grup... 218
Cu noaşterea interdicţiilor universal valabile... 219
Toleranţă zero... 220
Cine sunt copiii hărţuiţi încă din primii ani de şcoală?... 221
Semnale care nu ne înşală... 223
Concluzii... 225
Bibliografie... 229
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 34,00 lei36,00 lei (-5,56%)
- 33,00 lei35,00 lei (-5,71%)
- 37,00 lei39,00 lei (-5,13%)
Promoţii
-- 34,00 lei36,00 lei (-5,56%)
- 33,00 lei35,00 lei (-5,71%)
- 37,00 lei39,00 lei (-5,13%)
Asistenţă online
-![]() |
Suntem deconectați |
RECENZII