Automatizarea clientilor
40,00 lei
42,00 lei (-4,76%)

Automatizarea clientilor

Automatizarea clientilor
-4,8%
Anul publicării: 2017
Pagini: 225
Preț: 40,00 lei
42,00 lei (-4,76%)
Disponibilitate: în stoc - stoc 1

DESCRIERE

Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu - John Warrillow

 

De ce companii precum Amazon, Apple și multe dintre cele mai promițătoare start-up-uri din Silicon Valley obțin profit folosind modelul de afacere pe bază de abonament?

 

Poți afla răspunsul din - Automatizarea clienților. Cum să creezi o companie pe bază de abonament în orice domeniu de John Warrillow

 

Partea întâi prezintă în linii generale adevărul surprinzător despre cine câștigă în sistemul economic pe bază de abonament și de ce practic fiecare start-up susținut de un capital de risc are un model de afacere bazat pe venituri recurente.

Vei învăța cum modelul de afacere pe bază de abonament face să crească în mod spectaculos valoarea medie a fiecăruia dintre clienții tăi și cum să ajustezi cererea în compania ta, astfel încât să fii în măsură să îți adaptezi oferta. Vei afla de ce clienții automatizați cumpără mai mult decât clienții sporadici și de ce venitul obținut din abonamente e mai constant decât cel obținut dintr-o singură achiziție.

 

Partea a doua e împărțită în subcapitole despre cele nouă modele de afaceri pe bază de abonament. După cum vei vedea, ai multe opțiuni la dispoziție pentru dezvoltarea unui flux de venituri recurente pentru firma ta. Fie că vrei să îți transformi întreaga afacere sau doar să obții câteva mii de dolari din venituri pasive, vei găsi o mulțime de idei noi pentru a aplica în compania ta modelul de automatizare a clienților.

 

A treia și ultima secțiune a cărții Automatizarea clienților îți pune la dispoziție planul pe baza căruia să-ți dezvolți propria afacere bazată pe abonament. Vei afla câteva statistici cheie care vor defini viabilitatea abonamentului tău și coeficientul pe care trebuie să îl obții pentru a face să crească beneficiile. Vei învăța psihologia vânzărilor de abonamente și cum poți trece peste ceva ce se numește „lehamitea de abonamente”.

CUPRINS:
 
INTRODUCERE 
 
PARTEA ÎNTÂI
Abonaţii sunt mai buni decât clienţii 
 
1 CINE ARE DE CĂŞTIGAT INECONOMIA PE BAZĂ DE ABONAMENT? 
2 DE CE Al NEVOIE DE AUTOMATIZAREA CLIENŢILOR 
 
PARTEA A DOUA
Cele nouă modele de afacere pe bază de abonament
 
3 MODELUL SITE-ULUI CU ABONAŢI
4 MODELUL DE ABONAMENT LA O COLECŢIE CU ACCES NELIMITAT
5 MODELUL CLUBULUI PRIVAT
6 MODELUL PRIN CARE OFERI ÎNTÂIETATE LA COADĂ
7 MODELUL CONSUMABILELOR
8 MODELUL CUTIEI CU SURPRIZE
9 MODELUL CARE SIMPLIFICA VIAŢA 
10 MODELUL REŢELEI 
11 MODELUL CARE ASIGURĂ LINIŞTEA SUFLETEASCA
 
PARTEA A TREIA
Cum să Iţi dezvolţi afacerea pe bază de abonament
 
12 NOILE FORMULE MATEMATICE
13 ASPIRATORUL DE BANI VERSUS ROBINETUL DE BANI
14 PSIHOLOGIA VÂNZĂRII UNUI ABONAMENT
15 CUM SA CREŞTI
16 REFLECŢII
 
Mulţumiri
Resurse recomandate
Note

 

 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0450 sec